Rychlejší práce s produkty ve vašich kampaních

Pracujete ve svých direct e-mailech s produkty ze svého e-shopu? Máme pro vás tip. Nahrajte do Ecomailu XML feed pro Heureka.cz nebo Zbozi.cz. Své produkty pak snadno dostanete do kampaně pouze zadáním názvu produktu. Do šablony se v mžiku načte název, cena i obrázek produktu. Produkty pak akorát doplníte o popis, poutavý nadpis a upravíte výzvu k akci.


S množstvím produktů v šabloně to raději nepřehánějte, zákazník by mohl být zmaten.

Výhody práce s produktovým feedem

  • nemusíte nahrávat produktové fotografie
  • ihned máte k dispozici aktuální cenu a název produktu
  • šetříte čas

Přesný postup pro práci s XML feedem se dočtete zde. Ještě nemáte produktový feed? Zapracujte na něm, určitě se vám bude hodit pro propagaci produktů ve zbožových srovnávačích.

A tím to vše jen začíná, připravte se na Machine Learning

build-business-ill

Už brzy bude Ecomail v rámci machine learningu vybírat produkty pro vaše zákazníky za vás na základě jejich chování na webu. S výběrem produktů do svých nabídek si už nebudete muset lámat hlavu.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: