Optimalizace kampaní – který den odeslat newsletter

Vůbec nejdůležitější metrikou při odesílání hromadných e-mailů / newsletterů je „míra otevření“. Pakliže e-mail nikdo neotevře, s největší pravděpodobností na něj ani neklikne. Jak jinak. Odeslat kampaň tedy v dobu vhodnou tomu kdy je nejpravděpodobnější že uživatel e-mail vůbec otevře je v e-mail marketingu věcí zásadní.

Poté co jste strávili dlouhou dobu nad designem a textem vaší kampaně je na čase také zvolit dobu, kdy kampaň odeslat. Podle 2013 Email Marketing Industry Census pouze polovina podnikatelů testuje den a dobu kdy jsou jejich e-maily odesílány.

Nabízíme vám několik grafů, reflektující hromadné analýzy odeslaných vs. otevřených e-mailů, tak abyste se vy mohli zařadit k té polovině druhé.

getresponse_opens_optimaltime
Otevření e-mailů podle dne v týdnu (21 mil. emailů u getresponse.com)
getresponse_clicks_optimaltime
Klikatelnost e-mailů (21 mil. emailů u getresponse.com)
mailchimp_optimaltime
Otevíratenost e-mailů podle času (mailchimp.com)

 

Z uvedených grafů vyplývá, že uživatelé nejčasteji jejich e-maily otevírají (a tudíž i klikají na odkazy) v brzkém odpoledni mezi kolem druhé hodiny. Nejvhodnější den pro rozesílku kampaně je pak čtvrtek.

Takže nezapomeňte. Ve čtvrtek po obědě!

 

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: